Я читав, що антибіотики спричиняють збільшення ваги, але чи можуть вони також спричинити втрату ваги у деяких людей

Минулого тижня я почав приймати амоксицилін від хвороби Лайма. У мене був розлад шлунку, але я досі харчуюсь тією ж дієтою, і я схудла близько 3 кілограмів. Я припускаю, що антибіотик має щось спільне з цим. Я роками безрезультатно боровся з кандидою, незважаючи на прийом пробіотиків, дифлюкану, ністатину, часнику та багатьох інших протидріжджових добавок. Нічого не працює, і я мав набридливих зайвих 10 фунтів, незважаючи на чисту, переважно рослинну дієту. Падіння ваги після тижневого прийому амоксициліну викликає у мене питання, чи може організм мати занадто багато як хороших, так і шкідливих бактерій, і чи може його знищення бути корисним для тих, у кого вже безладна травна система.






збільшення





Відповіді (1)

Я ніколи не бачив, щоб це спричиняло збільшення ваги, але втрата так. Вони ніби псуються з вашим шлунком, і люди худнуть. Я думаю, для наших тіл було б можливо збитися з колії, якщо бактерії якимось чином збалансовані, оскільки це може вплинути на травлення. Вам потрібно буде підсилити захист своєї кандиди, поки ви приймаєте антибіотик.